استخر شنا نیاز مبرم تفریحی و ورزشی جوانان  شهر عشق آباد

طبس- سرپرستي يزدفردا: ميثم حسين پور"خبرنگارواحدمركزي خبرطبس:مردم بخش دستگردان با جمعیتی حدود 14000 نفر ٰ سابقه 50ساله بخشداری و سابقه 11سال شهرداری در شهر 6000 نفری عشق آباد نباید مستحق یک استخر شنای سر پوشیده و بهداشتی باشند؟؟

اگر یک روز گرم تابستان ودر دمای تقریبا 45درجه در عشق آباد هوس کردید تنی به آب بزنید چه باید بکنید؟؟؟؟تنها چاره اي که نوجوانان و جوانان این منطقه سالهاست علیرغم میل باطنی شان پیشه کرده اند این است که به یکی از چاه موتورها در روستاهای مجاور بروند و در استخر جمع آوری آب کشاورزی آن مدتی هرچند کوتاهٰ تنی به آب بسپارند. اما چه آبی و چه استخری !!!!

با تمام این مشکلات تصور کنید به اولین استخری که میرسی آب ندارد!!به استخر دوم که میروی آنقدر داخل استخر پر از لجن و محیطی تنفر آمیز است که دقیقه ای در آنجا نمی ایستی چه برسد به اینکه به شنا مشغول شوی.!!!به استخر بعدی میروی و میبینی که استخر را پر کرده اند از ماهی و.... که نمیشود شنا کرد !!!!به استخر بعدی که میروی میبینی که صاحبان آن مزرعه با بیل و کلنگ به استقبالت آمده اند و نمیگذارند حتی به استخر کوچکشان نزدیک شوی!!!(البته حق دارند )

معلوم نیست مردم و خصوصا جوانان ونوجوانان این خطه ی محروم کویری چه فرقی با هم سن و سالانشان در سراسر کشور و حتی شهرهای مجاور دارند .چرا که بعنوان مثال در همین فاصله 100 کیلومتری مان(طبس)جوانانش از یک استخر روباز(تربیت بدنی) ٰ و دو استخر سرپوشیده (تربیت بدنی و ذغال سنگ) دارند با کیفیتی خوب استفاده میکنند.

مگر ساخت فقط یک استخر سر پوشیده بهداشتی که مطمئن باشی آبش تمیز است چه قدر هزینه دارد که...؟؟؟؟؟

مگر مردم و نوجوانان این منطقه محروم و دور افتاده دراین شهر چه تفریحی دیگر دارند ...؟؟؟؟

چرا ....؟؟؟؟ چرا...؟؟؟؟ چرا ....؟؟؟؟

البته با شناختی که شخصا از نیت ٰ اخلاص و پشتکار بخشدار جدید الانتصابمان دارم و مطمئنم که مهمترین دغدغه ورزشیٰ تفریحی اش احداث یک استخر بهداشتی و مجهز است ٰ امید این داریم که با توجه سفر دور سوم دولت به استان یزد و مصوبه شان دراین خصوص که احداث یک استخر سر پوشیده شنای دربخش دستگردان بوده است به جد درخصوص اجرایی شدن این مصوبه تلاش و پیگیری نمایند تا نکند مانند بعضی مصوبات دور اول و دوم به تاخیر افتد و یا تبدیل به استخرشنای روباز شود.از صمیم دل برای موفقیت و سربلندی تمام زحمتکشان واقعی مردم دعا میکنیم....



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا